dimarts, 31 de juliol del 2007

Voleu fer-vos un blog

Ok, això és el que he decidit havui, no se quin motiu o causa ma empès a prendre aquesta decisió el cas es que fent el gambirot me posat a mirar pàgines que ofereixen serveis de allotjament de blog.

[Faré una llista del que anat fent]

*Googletjo per intentar trobar una pàgina que doni comentaris de blogs, quines prestacions tenen, etc.

*Em convenç Wordpress, entro a la seva pàgina web i em registro per fer-me un blog.

*Una vegada registrat em faig el blog a wordpress

*Mir aixi com es pot administrar escrir quatre post i, desprès d'una fugaç descisió desidesc borrar tots els post creats i donar per darrera a wordpress (hejem, vaja que no m'ha convençut gens)

*Ok, ara me decisdesc per provar-ho a blogia....

*Me registro, em creo el blog i el tanc al cap de 10 minuts...(sense comentaris)

*Finalment desprès de trescar un poc me desidesc per blogger, el cas es que ja l'havia conegut antes, (havia fet proves de blog) i no m'havia convençut, pero ara com veis l'hi he donat una altre oportunitat.

Conclusió final:

Si teniu ganes de fer-vos un blog, heu de saber que us durà més feina del que us penseu...I que el cap de poc temps (no soc l'únic que ho dic aixo) us fugirà les ganes d'actualitzar-lo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bon dia! Aquest missatge no es podria escriure res millor! Llegint aquest post em recorda al meu company d'habitació bona edat! Ell sempre es manté parlant sobre això. Jo transmeti la present escriptura a ell. Bastant segur que tindrà una bona lectura. Moltes gràcies per compartir!